Ramai di antara kita yang amat berminat dan banyak koleksi orkid di rumah. Malangnya hanya beberapa kerat saja yang ingin berkongsi keindahan orkid itu dengan orang ramai atau peminat orkid yang lain.

Di sini...aku ingin menyeru semua peminat/ pemilik orkid di luar sana datanglah sertai pertandingan orkid yang di adakan di seluruh Malaysia. Tak rugi pun bawa orkid ke pertandingan, tak perlu bayar apa2x pun untuk masuk pertandingan, bawa datang pokok pada hari pertandingan dan kalu ada rezeki menang, dapatlah wang tunai dan juga medal. Habis pertandingan ambil balik pokok dan simpanlah balik dirumah. Jangan lah malu-malu nak kongsi keindahan orkid ini. Kalu dah tak tahu sangat nak mula macam mana....call aku kat no ni...019-5696579.  Aku kat sini sedia membantu...FOC!!!

Ini antara pertandingan yang disertai. Setiap tahun aku and the gang akan menyertai pertandingan seluruh negara. Hadiah nya lumayan...dapat wang tunai. Ini vitamin untuk menyemarakkan semangat untuk terus berkecipung dalam hobi ini. Aku and the gang juga dijemput untuk menjadi hakim dalam pertandingan2x tersebut, termasuk Ajk dan ahli dalam beberapa persatuan orkid di Malaysia. Ada sesiapa yang berminat nak tahu lebih lanjut...jangan malu2x untuk bertanya. Call @ 019-5696579
 Antara pertandingan yang disertai pada 2008

Menjadi AJK dalam persatuan - pendaftaran pokok pertandingan